“Be splendid, do good, make glamorous mistakes.”

“If it’s worth doing, it’s worth overdoing”. Acesta este dictonul Anei Morodan. Public speaker. Antreprenor. Digital Diva. Locul virtual unde supranumita contesă urbană își scrie ofurile, oferă sfaturi și recomandări vestimentare, s-a clasat în top trei cele mai cool bloguri, desemnate de Forbes.

Morodan este un brand, iar povestea construirii acestuia, cu adevărat un basm urban. Are elementele necesare: tensiune, suspans, bucurie, pilde.

Le-am descoperit pe toate în cadrul evenimentului organizat de agenția Twenty Four la Esplanada, Constanța. Ana Morodan a fost gazdă, speaker, actriță și stand up comedian, toate în nu mai puțin de cinci ore (cu o mică pauză, timp berechet pentru îndulcit, fotografiat, comentat și socializat).

Ana_Morodan_Conferinta_Constanta

Afișul oficial al evenimentului

În multele ore de discuție am aflat tot ce se putea, la o primă întâlnire, despre brandul Ana Morodan (în condițiile în care am pornit de la doar câteva idei, pasate ca la tenis, odată cu invitația la eveniment – contesă urbană, iubitoare a vieții aristocratice, blogger). Am descoperit însă un speaker savuros, capabil să cucerească audiența, să încânte și să ofere informație, în cantități atent dozate.

În sală alături de mine s-au aflat oameni deloc străini de conceptele de branding și networking (Otilia Brăiloiu, creatoarea superbelor rochii de mireasă, care de altfel a și colaborat cu Ana Morodan, Ecaterina Colasiz, fondatoarea atelierului de accesorii Katerini Mou, Marilena Sianga – The Glory Box, Dragoș Ștefănescu și Oana Cuturicu –  prietenii noștri de la Le Premier Constanța, Mihai Bocai – agenția Evonomix – ca să enumerăm doar câțiva dintre participanți).

O seară cu Ana Morodan a fost evenimentul de lansare Twenty Four. Ne-am propus să fie primul happening de networking dintr-o serie lungă de evenimente care au ca obiectiv schimbul de informații. Ana Morodan a venit la  Constanța pentru a împărtași opiniile sale despre brandingul personal de succes, antreprenoriatul feminin, sfaturi, secrete de backstage și multe alte povești  de savurat cu sufletul și cu mintea.

Andra Carolia, Twenty Four Events

Câteva dintre detaliile evenimentului O seară cu Ana Morodan

Ce m-a impresionat și cu ce am plecat în minte:

  • îți trebuie timp și ambiție să construiești un brand personal (Ana Morodan era avocat, pentru divorțuri chiar!, înainte de a împacheta tot de la Oradea și a veni în capitală cu doar 200 de lei în buzunar. Anul trecut blogul și shopul său i-au adus câștiguri de 50 de mii de euro. Că a rămas doar cu 1000 de euro din banii ăștia e altă poveste, una despre cât investește un antreprenor în brandul său)
  • musai să știi scopul pentru care faci ceea ce faci (Morodan este un produs la care lucrează 11 oameni acum, 6 permanent, restul fiind colaboratori. Pentru oricine, iubitor sau nu de modă, direcția proiectului este clară și la fel și pașii urmați pentru a ajunge către scopul final)
  • după ce te-ai lămurit unde vrei să ajungi, cine ești și ce te diferențiază de restul, găsește-ți niște oameni care să te aducă cu picioarele pe Pământ, ori de câte ori o iei razna sau în cuvintele Anei “oameni care să te critice”
  • ridică-te mereu de jos (și ține mereu niște plasturi pe lângă tine, o să te julești de multe ori înainte să te cațeri pe culmi). Altfel spus: “Be splendid, do good, look superb and make glamorous mistakes.” Nu strică să ai pe lângă tine niște oameni care să îți asculte of-urile
  • brandurile care vor refuza comunicarea pe noile platforme vor avea o moarte lentă, dar sigură. Așa că nu uita să iei în calcul aceste forme de comunicare. Consumă timp, energie și resurse financiare chiar („Facebook e un balaur căruia trebuie să îi dai mereu content”), dar fără ele nu exiști!

Ana-Morodan-42

True: evenimentul ar fi putut fi mult mai dinamic (nu am de ce să ascund asta, cinci ore sunt un maraton de comunicare și pentru speaker și pentru public), dar la fel de bine ar fi putut fi extrem de plictisitor fără savuroasele povestioare ale Anei, din care am tras și ceva învățăminte, în afara de hlizeala de la fața locului.

Nu știu alții cum sunt, dar eu apreciez spontaneitatea și îmi place senzația pe care o am când omul de lângă mine îmi dă o bucățică din sufletul lui. Când se deschide în fața mea ca o carte și mă lasă să învăț puțin din „paginile” lui. Cam ăsta a fost feelingul meu la evenimentul TwentyFour, O seara cu Ana Morodan. Ei bine, e ca o carte buna pe care ai vrea să o citești cap-coadă, pe nerasuflate. Aștept cu nerăbdare o nouă întâlnire cu Ana Morodan, Diva urbană sau, mai simplu, cu omul Morodan.

Oana Cuturicu, PR Le Premier Constanța

13047786_1589001371415039_3876447823669514481_o

Ana a râs, a plâns și s-a plâns la Constanța… și noi odată cu ea

„Feedbackul pe care l-am primit după evenimentul O seară cu Ana Morodan a fost atât de pozitiv, încât ne-a confirmat că acoperim o nevoie mare a pieței constănțene, o nevoie de lucruri noi, urbane, cool, inedite, ieșite din tiparele pe care le-am folosit până acum.”, spune Andra Carolia, reprezentantul agenției Twenty Four, care deja a început planurile pentru noile evenimente cu Morodan (unul la Cluj, posibil în viitor) dar și cu alte persoane interesante, reprezentante ale culturii urbane.

Despre ele vei afla la momentul oportun, firește, tot pe umblat.ro! #lasăvorbasăumble

 

 

 

Comentarii

ȚI-A PLĂCUT ARTICOLUL?